با افتخار پرسپولیسی‌ام – اخبار پرسپولیس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

پرسپولیس به هوادارانش نیاز دارد. همیشه نیاز داشته است و تا ابد نیاز دارد. در هر جا و جبهه‌ای که فکرش را بکنید. حالا فرصتی هم فراهم است تا هویت‌مان را با کارت هواداری به یکدیگر نشان بدهیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جمعه شب چه نیرویی پرسپولیس را از جایش بلند کرد. قطعا هوادارانی که روی سکوها بودند و اگر هم آن جا نبودند در ذهن تک تک اعضای تیم حضور داشتند.
پرسپولیس اگر پرسپولیس شد به خاطر جام‌هایش نبود، به خاطر هوادارانش بود. خوب هم فکر کنیم یک تیم فوتبال با صدها جام ولی بدون هوادار هیچ لطفی ندارد. پرسپولیس، اُبهت و بزرگی خود را از هوادارانش گرفته است و می‌گیرد. حالا یک فرصتی هم فراهم است تا وقتی به هم می‌رسیم. یا وقتی به دیگرانی در کوی و برزن برخورد می‌کنیم یا هرگاه کارت‌مان را بیرون می‌کشیم تا آن‌را در دستگاه کارت‌خوان بکشیم، همه بدانند با یک پرسپولیسی طرف هستند و خواهیم گفت؛ با افتخار پرسپولیسی‌ام.
دیگر همه، در هر جایی باید عادت کنند به دیدن پرسپولیس. پرسپولیسی که در دست من و تو است حتی اگر گاهی هم چشم دیدن نداشته باشند. پرچمی که می‌تواند در جیب همه ما باشد.
«کارت هواداری پرسپولیس»، یک کارت بانکی-هواداری است که بانک شهر از آن پشتیبانی می‌کند. کارتی که با آن تمام خدمات بانکی تعریف شده را دریافت خواهید کرد و به این طریق بدون آن که هزینه‌ای متقبل شوید از تیم محبوب خود حمایت اقتصادی خواهید کرد.
دریافت کارت هواداری هم با حضور در شعبه امکان خواهد داشت و هم به صورت آنلاین و با نصب نرم افزار شهر پلاس امکان پذیر خواهد بود. برای اطلاع از نزدیکترین شعب بانک شهر می‌توانید به بخش شعب در سایت بانک شهر به نشانی مراجعه کنیدshahr-bank.ir مراجعه کنید. برای افتتاح غیر حضوری حساب و در ادامه، دریافت کارت هواداری ابتدا «همراه شهر پلاس» را نصب می‌کنید و بعد از آن به افتتاح حساب مراجعه کنید. نرم افزار «همراه شهر پلاس» را می توان در نشانی https://www.shahr-bank.ir/HamrahShahrPlus نیز جستجو کنید. این لینک با ارسال عدد ۵ به سرشماره ۲۰۰۰۳۵ نیز برای شما ارسال خواهد شد.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn