زنگ خطری که برای پرسپولیس به صدا درآمد/ ایراد بزرگ تیم اوسمار مقابل حریف دفاعی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: بازی با استقلال خوزستان تجربه خوبی برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بود تا ۲ بازی آینده را با حواس بالا و تمرکز بیشتری دنبال کنند.

جواد منافی در گفت وگو با آفتاب نو،در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی ۴ بر ۳ سرخ‌پوشان به پایان رسید، اظهار کرد: بازی آن طور که انتظار داشتیم پیش نرفت. طی چند سال اخیر چنین بازی‌ای از پرسپولیس ندیده بودیم که تا دقایق ۷۰ چنین نمایشی ارائه کند. همه چیز به هم ریخته بود و فاصله‌ها بین خط حمله، دفاع و هافبک خیلی زیاد بود و پرسپولیس به تیم حریف خیلی فرصت گلزنی می‌داد و همین سبب شد تا ۳ گل بخورد.

وی افزود: من یادم نمی‌آید طی چندین سال از رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس ۳ گل خورده باشد. این که چه اتفاقی افتاده بود مشخص نیست. تیم حریف کاملا دفاعی بازی می‌کرد و تیم ما اشتباهات فردی زیادی برابر استقلال خوزستان داشت. تیم عصبانی بازی می‌کرد و حتی از موقعیت‌های ایجاد شده در نیمه اول نتوانست به خوبی استفاده کند.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: تیم حریف تمام روزنه‌ها را بسته بود و چشم به ضدحمله داشت اما پرسپولیس با کامبکی که در نیمه دوم بازی انجام داد توانست دوباره به بازی برگردد، به خصوص بعد از این که تیم حریف ۱۰ نفره شد پرسپولیس از این موقعیت به خوبی توانست استفاده کند و بازی باخته را ببرد. در حال حاضر کادر فنی، بازیکنان و هواداران خوشحال هستند. البته این بازی تلنگر خوبی برای تیم پرسپولیس بود تا این گونه غافلگیر نشود. در بازی با سپاهان نیز همین طور غافلگیر شدیم، تیمی که برابر ما کاملا دفاعی بازی می‌کند قطعا با مشکل روبرو می‌شویم اما در این بازی پرسپولیس کامبک رد و دوباره به بازی برگشت.

منافی گفت: بازی با استقلال خوزستان تجربه خوبی برای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بود تا دو بازی آینده را با حواس بالا و تمرکز بیشتری دنبال کنند. ما دو بازی حیاتی داریم و نباید فرصت بدست آمده را به راحتی از دست بدهیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم‌ها می‌آیند برابر پرسپولیس کاملا دفاعی بازی کنند و تمام روزنه‌ها را از کنارها و عمق ببندند. باید برابر چنین تیمی برنامه دیگری اجرا کنیم، در حالی که پرسپولیس برنامه دیگری نداشت. به ۱۸ قدمی حریف نزدیک می‌شدیم و از موقعیت‌های بدست آمده و مالکیت توپ به خوبی استفاده نمی‌کردیم. این اتفاق امکان دارد در بازی‌های آینده نیز رخ دهد باید با حواس و تمرکز بیشتر دو بازی باقی مانده را دنبال کنیم، به هر صورت زیبایی‌های فوتبال به همین چیزهاست.

منافی اضافه کرد: من نگران دو بازی آینده هستم. باید بازی با استقلال خوزستان را فراموش کنیم و تمرکزمان را برای برد در دو بازی باقی مانده بگذاریم تا فرصت قهرمانی را از دست ندهیم.

وی همچنین در ارزیابی از تیم استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان، تیمی که انتهای جدول قرار دارد و در خانه خود ۴ گل از نساجی می‌خورد. با این حال برابر پرسپولیس خیلی هدفمند و با برنامه بازی کرد و نیمه اول کاملا اورونوف و ترابی را بسته بود و دفاعی بازی کرد و چشم به ضد حمله داشت. ما در خط حمله و دفاع اشتباهات فردی زیادی داشتیم و نیمه اول تیم منسجم و خوبی نداشتیم. استقلال خوزستان نیمه اول و تا دقایق ۷۰ مردانه بازی کرد و برای ماندن در لیگ هر چیزی که در چنته داشت به نمایش گذاشت.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان افزود: در بازی‌های حساس مربی باید خودش را نشان دهد. این بازی برای ما تجربه شد تا مقابل تیمی که کاملا دفاعی بازی می‌کند با حواس بیشتری بازی کنیم و به این شکل غافلگیر نشویم. باید با حواس جمع و تمرکز بالا دو بازی باقی مانده را پیش ببریم تا فرصت قهرمانی را از دست ندهیم و آخر فصل هواداران را خوشحال کنیم.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn