غفلتی که در صورت تکرار، قهرمانی را از پرسپولیس می گیرد!

جامعه ورزشی آفتاب نو:

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص کامبک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: من در ۱۰ سال گذشته به یاد ندارم که پرسپولیس در یک نیمه ۳ گل دریافت کند و حدود ۷۵ دقیقه نمایش ضعیفی داشته باشد. بازیکنان بویژه در خط دفاعی، بازی سردرگمی ارائه کردند و اشتباهات متعدد و عدم تمرکز باعث شده بود که استقلال خوزستان خیلی راحت به دروازه پرسپولیس نزدیک شود و ۳ بار دروازه بیرانوند را باز کنند. شاگردان اوسمار به هیچ وجه تمرکز نداشتند و انگار که فکر و ذهن‌شان در زمین نیست و نمی‌توانستند روی دروازه استقلال موقعیت گل ایجاد کنند.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان با توجه به شرایطی که در جدول داشت، برای کسب امتیاز به آزادی آمده بود و به همین دلیل بازیکنان این تیم خیلی فشرده در مقابل دروازه خود بازی می‌کردند و چشم به ضدحملات داشتند و در نیمه اول از آشفتگی بازیکنان پرسپولیس نهایت استفاده را برد و با برتری به رختکن رفتند. در چند بازی دیگر هم پیش آمده بود که سرخپوشان مقابل تیمی که بسته و دفاعی بازی می‌کند به مشکل می‌خورد، اما وقتی که بازیکن حریف اخراج شد، به یک‌باره ورق برگشت و با توجه به تعویض‌هایی هم که اوسمار انجام داد، پرسپولیس توانست بازی را برگرداند و از شکست، پیروزی بسازد. من فکر می‌کنم که این بازی درس خوبی شد تا کادرفنی و بازیکنان حواس‌شان را جمع کنند و ۲ بازی آینده را با تمرکز صد درصدی بازی کنند و توجه‌شان فقط به پیروزی باشد، اگر ذره‌ای غفلت کنند ممکن است دیگر نتوانند مانند بازی با استقلال خوزستان جبران کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: استقلال خوزستان خیلی خوب برای بازی با پرسپولیس آماده شده بود. آنها در بازی قبلی‌شان ۴ گل در خانه از نساجی خورده بودند اما برای گرفتن حداقل امتیاز به بازی با پرسپولیس آمده بودند و تا قبل از اینکه مدافع این تیم اخراج شود خیلی مردانه بازی کردند. کادرفنی استقلال خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بودند و ستاره‌های پرسپولیس را یارگیری کرده بودند، بازیکنانی مثل ارونوف و ترابی هر وقت صاحب توپ می‌شدند حداقل ۲ نفر روی پای آنها می‌آمدند تا از بازیسازی آنها جلوگیری کنند.

منافی  در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس پس از صدرنشینی عنوان کرد: من خیلی نگران ۲ بازی باقی‌مانده هستم، نباید همه چیز را تمام شده دانست. ما دو بازی حیاتی در پیش داریم و برای قهرمانی، نیاز به پیروزی مقابل شمس‌آذر و مس رفسنجان داریم که هر دو تیم هم تیم‌های خوب و سرحالی هستند. بازیکنان پرسپولیس باید از تک موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنند، پرسپولیس دیگر فرصت غافلگیر شدن را ندارد و باید با تمام تمرکز و انگیزه در ۲ بازی بعد را به پیروزی برسد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn