برنا – گروه علمی و فناوری: آمازون موزیک با رونمایی از ویژگی جدید هوش مصنوعی «Weekly Vibe»، تجربه شنیداری کاربران را شخصیسازی میکند. این حرکت، آمازون را به رقیبی جدی برای اسپاتیفای در رقابت هوش مصنوعی موسیقی تبدیل کرده است.
شرکت آمازون موزیک از این پس ویژگی جدیدی به نام «Weekly Vibe» را برای کاربران آمریکایی راهاندازی کرد که با استفاده از هوش مصنوعی، هر دوشنبه پلیلیستهای شخصیسازیشده براساس عادات شنیداری و علاقههای کاربران تولید میکند. این ویژگی برای کاربران تمامی سطوح اشتراک در اپلیکیشنهای iOS و Android در دسترس است.
به گزارش تک کرانچ، ویژگی Weekly Vibe با هدف تازه و جذاب نگه داشتن تجربه شنیداری کاربران طراحی شده و علاوه بر ارائه آهنگهای مورد علاقه، پیشنهادهای جدیدی برای کشف موسیقیهای مشابه نیز ارائه میدهد. کاربران میتوانند پلیلیستهای خود را ذخیره کنند، با دوستان به اشتراک بگذارند و در شبکههای اجتماعی منتشر کنند.
همچنین، آمازون موزیک اخیراً ویژگی «Explore» را معرفی کرده که کاربران را قادر میسازد با هنرمندان محبوب خود بیشتر آشنا شوند و موسیقیهای مرتبط و هنرمندان مشابه را کشف کنند.
این اقدام آمازون موزیک در راستای رقابت با اسپاتیفای و پاسخ به افزایش تقاضا برای تجربههای شنیداری شخصیسازیشده و هوشمند انجام شده است.
انتهای پیام/
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
