هوش مصنوعی وارد کارخانه‌های بستنی شد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

شرکت مگنوم، زیرمجموعه یونیلیور، که قرار است در نوامبر امسال وارد بورس شود، برنامه دارد از فناوری هوش مصنوعی استارتاپ شیلیایی NotCo برای بازطراحی فرمول محصولات و تولید بستنی‌های جدید بهره ببرد. این اقدام بخشی از روند گسترده شرکت‌ها برای استفاده از هوش مصنوعی در بهبود طعم، کاهش کالری و خلق محصولات پایدارتر است.

به گزارش رویترز، به گفته Zbigniew Lewicki، مدیر ارشد تحقیق، طراحی و نوآوری مگنوم، هوش مصنوعی NotCo می‌تواند میزان کالری بستنی‌ها را بررسی، محصولات گیاهی جدید ایجاد و افزایش هزینه‌های مواد اولیه را مدیریت کند. وی افزود که مصرف‌کنندگان به دنبال تجربه لذت‌بخش از بستنی هستند، اما همزمان خواهان وعده‌های کوچکتر و محصولاتی با اثرات محیط زیستی کمتر هستند.

مگنوم که برند‌های Ben & Jerry’s و Cornetto را نیز شامل می‌شود، یکی از بیش از دوازده شرکت تولیدکننده کالا‌های مصرفی است که با NotCo همکاری می‌کنند تا محصولات خود را به کمک هوش مصنوعی بازطراحی کنند، همان‌طور که Matias Muchnick، مدیرعامل NotCo، توضیح داد.

در سال‌های اخیر، شرکت‌های بزرگ مواد غذایی از فناوری NotCo برای واکنش سریع‌تر به تغییر ذائقه مشتریان و افزایش قیمت مواد اولیه مانند کاکائو استفاده کرده‌اند. این هوش مصنوعی همچنین به شرکت‌ها کمک می‌کند جایگزین‌هایی برای رنگ‌های مصنوعی پیدا کنند، میزان شکر را کاهش دهند و طعم‌های جدید و محبوبی مانند شکلات دوبی تولید کنند.

پیش از این، NotCo با شرکت‌هایی مانند Kraft Heinz نیز همکاری کرده و محصولاتی از جمله ماکارونی و پنیر گیاهی، پنیر تک‌نفره و مایونز را بازطراحی کرده بود.

انتهای پیام/

منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn