هشدار رئیس سازمان حمایت به خودروسازان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

پدال نیوز: روابط عمومی سازمان حمایت: به دنبال افزایش شکایات خریداران خودرو در زمینه‌های مختلف از جمله تاخیر در تعمیرات و تحویل خودرو‌های معیوب، کمبود قطعات یدکی……

به گزارش “پدال نیوز”

 روابط عمومی سازمان حمایت: به دنبال افزایش شکایات خریداران خودرو در زمینه‌های مختلف از جمله تاخیر در تعمیرات و تحویل خودرو‌های معیوب، کمبود قطعات یدکی در نمایندگی‌های مجاز و نارضایتی از خدمات پس از فروش، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نسبت به تداوم این وضعیت به خودروسازان هشدار داد.

حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و رئیس این سازمان، طی نامه‌ای رسمی به مدیران عامل شرکت‌های خودروساز تاکید کرد: با توجه به فراوانی شکایات اخیر و با عنایت به تذکرات مکرر گذشته، لازم است شرکت‌های خودروساز در اسرع وقت نسبت به بازنگری و اصلاح روش‌های مدیریتی فعلی، به‌ویژه در حوزه خدمات پس از فروش و تامین به‌موقع قطعات یدکی اقدام کنند.

وی افزود: در مورد خودرو‌های وارداتی نیز بخشی از ارز تخصیصی به واردکنندگان، برای تامین قطعات یدکی در نظر گرفته شده است؛ بنابراین، هرگونه نقص در عرضه قطعات یا فروش خارج از شبکه رسمی، تخلف محسوب شده و با آن برخورد خواهد شد. فرهیدزاده تصریح کرد: بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت‌های خودروساز یا نمایندگی‌های آنها در سراسر کشور، بازرسان سازمان حمایت اقدام قانونی لازم را انجام و نتیجه بررسی‌ها را به‌صورت مستمر پیگیری خواهند کرد.

منبع خبر


مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.

آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn