آرسنال و آدیداس با همکاری هم، مجموعهای ویژه به نام Bring-Back را معرفی کردهاند که پیراهن خانگی نمادین باشگاه در دهه ۹۰ و دوران هایبری را دوباره احیا میکند. این مجموعه فرصتی است برای طرفداران تا فرهنگ و سبک منحصربهفرد شمال لندن را دوباره تجربه کنند.
مجموعه Bring-Back با هدف «گرامیداشت پیراهن خانگی فراموشنشدنی ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۴» طراحی شده است؛ پیراهنی که نماد ورود آرسنال به یک دوران جدید بود و ترکیبی از میراث فوتبال، طراحی جسورانه و ارزش فرهنگی را در خود دارد. در آن دوران، توپچیها موفق شدند دوگانه جام حذفی و جام لیگ فصل ۹۳-۱۹۹۲ را کسب کنند و افسانههایی همچون ایان رایت و دیگر ستارهها را در اختیار داشتند.


پیراهن دارای پایه قرمز یکدست با خطوط عمودی همرنگ و آستینهای سفید کلاسیک با سه خط آدیداس به رنگ قرمز و سرمهای است. یقه V شکل ضخیم با لبههای قرمز و سرمهای، وفاداری کامل به طراحی اوایل دهه ۹۰ را حفظ کرده است. لوگوی آدیداس و اسپانسر JVC با چاپ سهبعدی اصیل بازتولید شدهاند تا جزئیات منحصربهفرد پیراهن اصلی حفظ شود.
علاوه بر پیراهن، آرسنال و آدیداس مجموعهای شامل هودی، شلوار ورزشی، تیشرت گرافیکی و نسخه ویژه کفش آدیداس Gazelle را ارائه کردهاند. کفش Gazelle با رویه خاکستری، سه خط سرمهای و قرمز و نوشته طلایی «Arsenal»، ترکیبی بیزمان از سبک فوتبال کلاسیک و مد روز است.
برای معرفی این مجموعه، ایان رایت اسطوره باشگاه در کنار بازیکنان فعلی حضور داشت.
مجموعه Bring-Back از ۲۳ اکتبر ۲۰۲۵ بهصورت آنلاین در سایت آدیداس و فروشگاههای منتخب عرضه خواهد شد. همچنین، در ۲۶ نوامبر، سه رویداد ویژه در لندن برگزار میشود که طرفداران میتوانند با برخی ستارههای دهه ۹۰ دیدار کنند.
همچنین بخوانید: سوتی دلپیرو؛ طراحی کیتهای جامجهانی ۲۰۲۶ لو رفت! +عکس




مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
