بازدید:۳۷۸۱
صد آنلاین | زند بیان داشت: از مسافران درخواست میشود در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در خرید بلیت یا استفاده از دستگاههای فروش، مستقیماً به کارکنان ایستگاه مراجعه کنند و از واگذاری کارت بانکی یا رمز خود به سایر افراد جداً خودداری کنند.
به گزارش صد آنلاین ،هادی زند مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در ماههای اخیر تعدادی از مسافران در ایستگاه خیام در خط یک متروی تهران اعلام کردهاند که بهدلیل بروز مشکل در استفاده از دستگاههای خودکار فروش بلیت و اعتماد به سایر مسافران برای انجام عملیات بانکی، کارت بانکی آنان جابهجا و مبالغی از حسابشان برداشت شده است.
وی با بیان اینکه هدف از بیان این خبر، آگاهسازی عمومی و پیشگیری از تکرار موارد مشابه است، تأکید کرد: شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه همواره حفظ امنیت و آرامش مسافران را در اولویت قرار داده و با اطلاعرسانی بهموقع، تلاش میکند از بروز مشکلات احتمالی در فرآیند خدماترسانی جلوگیری کند./عصر ایران
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
