
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید وزیری نژاد، شهردار آبیک در خصوص اهداف اصلی اجرای طرح فواد اظهارداشت: بهبود کیفیت خدمت رسانی، رسیدگی سریع و آنی به درخواستها و مطالبات شهروندان، ارتقاء فرهنگ پاسخگویی در دستگاههای اجرایی همچنین جلب اعتماد و رضایت مردم از نظام اداری از اهداف این طرح است که به تقویت فرآیندهای پاسخگویی، افزایش شفافیت و استفاده از فناوریهای نوین برای رسیدگی به فوریتها منجر می شود.
وی بیان کرد: اصلی ترین هدف اجرای این طرح ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان و کاهش زمان پاسخگویی به درخواستها و شکایات ایشان از دستگاههای خدمت رسان است.
وزیری نژاد با تأکید بر ضرورت سرعت و دقت در پاسخگویی به شکایات اداری شهروندان از سوی مدیران شهرداری آبیک یادآورشد:طرح فوریتهای اداری (فواد) بهعنوان یک طرح نوین، با هدف استقرار نظام پاسخگویی فوری، دقیق، مسئولانه و مؤثر به درخواستها و شکایات شهروندان در مدتزمان حداکثر سه ساعت، اجرا می شود.
شهردار آبیک گفت: طرح فواد علاوه بر کاهش زمان پاسخگویی، بهدنبال ایجاد بستر ارتباطی مؤثر و مستمر میان سطوح مختلف مدیریتی است.
وی ارتباط موثر و هماهنگ میان مدیران ارشد و میانی، جهت ارائه گزارش به موقع را از جمله دیگر مزایای این طرح برشمرد.
انتهای پیام
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
