شایانیوز- به اطلاع عموم متقاضیان محترم میرساند طرح فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک مدل ۱۴۰۴ شرکت ایران خودرو دیزل با قیمت قطعی، از امروز شنبه ۱۴۰۴/۰۸/۱۰ به شرح جدول ذیل ارائه میگردد:
![]()
پیکاپ فوتون اتوماتیک در بازار چند؟
پیکاپ فوتون اتوماتیک قیمت بازار و کارخانه اش تفاوت چندانی با هم نداند. به گونه ای که اگر سری به آگهی های سایت های فروش بزنید می توانید این خودرو را در محدوده قیمتی ۳ میلیارد تا ۳ میلیارد ۵۰ میلیون تومان خرید کنید.بنابراین این طرح فروش با توجه به شرایط پرداخت و تسهیلات ۸۰۰ با بازپرداخت ۱۲ ماهه برای کسانی که مصرف کننده هستند به صرفه خواهد بود.
زیر کاپوت فوتون اتوماتیک چه خبر است؟
زیر کاپوت پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل پیشرانه بورگوارد با کد G01-4G20TI5 با استاندارد یورو ۶ را داریم که یک موتور ۲ لیتری توربو با فناوری پاشش مستیم سوخت (GDI) است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۲۳۸ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک ZF به تمام چرخ ها منتقل می شود. سیستم انتقال قدرت قابلیت کمک سنگین و سبک را دارد و کنترل پایداری در حالت 4H هم فعال است. در این پیکاپ اتوماتیک ایران خودرو دیزل، تنظیم سیستم انتقال قدرت به چرخ ها به صورت برقی و اتوماتیک است. در سایر پیکاپ ها تنظیم حالت انتقال قدرت به صورت دستی (برقی یا مکانیکی) بوده و راننده می تواند میان حالت های تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین، انتقال قدرت را انتخاب کند. اما در پیکاپ تونلند G7 اتوماتیک این امکان وجود دارد تا انتقال قدرت و تقسیم نیرو میان چرخ های جلو و عقب به صورت اتوماتیک انجام شود که این ویژگی در پیکاپ های فعلی بازار ایران وجود ندارد.
![]()
همانطور که خواندید، با پیکاپی طرف هستیم که بالاترین قدرت و گشتاور را ارائه می دهد و سیستم انتقال قدرت پیشرفته تری نسبت به رقبا دارد. همچنین ایران خودرو دیزل در زمینه سفارش گذاری قطعات فنی، تطبیق سوخت و سازگارسازی با شرایط ایران با طرف چینی همکاری داشته و به نوعی می توان گفت این نسخه از فوتون تونلند G7 مخصوص بازار ایران سفارشی شده است.
تعلیق جلوی تونلند G7 اتوماتیک از نوع جناغی دوبل بوده و در بخش عقب این پیکاپ از تعلیق فنر تخت با دیفرانسیل یک پارچه استفاده شده است. همین مسئله باعث می شود که این پیکاپ جدید تفاوت خاصی با سایر پیکاپ های چینی بازار نداشته باشد و همچنان بهمن G9 با تعلیق چند اتصالی در بخش عقب و با کیت تعلیق نیتروژنی، در اولویت فناوری های پیکاپ ها در بحث سیستم های تعلیق و دفع ضربه باشد.
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
