رئیس مرکز برنامهریزی منابع انسانی و امور اداری بر نقش تعیینکننده معلمان در پیشبرد جامعه تأکید کرد و گفت: مدرسه نه بخشی از مسئله، که راهحل بنبستهای کشور است و همه باید در خدمت ارتقای یادگیری دانشآموزان باشند.
به گزارش خبرگزاری آنا، علی باقرزاده، مشاور وزیر و رئیس مرکز برنامهریزی منابع انسانی و امور اداری، در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر نقش تعیینکننده معلمان در جامعه گفت: تأثیرگذاری معلمان بسیار بالاست و مدرسه، راه ماندگاری و پیشرفت کشور است.
وی با اشاره به اهمیت «نهضت بازگشت به مدرسه» افزود: مدرسه بخشی از مسئله نیست، بلکه راهحل برونرفت از بنبستهاست و همه باید در خدمت ارتقای مدرسه و یادگیری دانشآموزان باشند.
باقرزاده با بیان اینکه «قدرت، وابسته به یادگیری است»، اظهار کرد: همه سازمانها بقای خود را مدیون یادگیری هستند؛ بنابراین لازم است شاخصهای دقیق و قابلاعتماد برای سنجش یادگیری تعریف شود.
وی «یادگیری» را مرکز ثقل سند تحول بنیادین و خواست اصلی رئیسجمهور دانست و تأکید کرد: باید کاری کنیم تا دانشآموزان بهتر یاد بگیرند؛ هرچند این کار ساده نیست و نظام آموزشی نیز باید بهروز و کارآمدتر شود.
مشاور وزیر نقش معلمان را در راهبری یادگیری «بسیار مهم و تعیینکننده» خواند و افزود: دانشآموزان نیز باید بهدقت شناخته شوند تا نیازهای آنان و شیوه درست آموزش مشخص شود.
وی نتیجهگیری کرد: بهبود کیفیت یادگیری محصول اندیشه است و تحقق همه این اهداف در گرو مدیریت کارآمد منابع انسانی است.
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
