12 گفتوگوی برتر با مدعیان اسکار بهترین بازیگر مرد ۲۰۲۶؛ از دی کاپریو تا لی بیونگ-هون
جامعه ورزشی آفتاب نو: وبسایت گلددربی در آستانه رقابت فشرده اسکار بهترین بازیگر مرد، گزیدهای از صمیمیترین و الهامبخشترین جملات ۱۲ بازیگر مطرح سال، از لئوناردو دی کاپریو تا ایثن هاک و لی بیونگ-هون را منتشر کرده است؛ گفتوگوهایی که نشان میدهد هرکدام چگونه با نقشهای پیچیده و احساسی امسال درگیر شدهاند. به گزارش سلام
وبسایت گلددربی در آستانه رقابت فشرده اسکار بهترین بازیگر مرد، گزیدهای از صمیمیترین و الهامبخشترین جملات ۱۲ بازیگر مطرح سال، از لئوناردو دی کاپریو تا ایثن هاک و لی بیونگ-هون را منتشر کرده است؛ گفتوگوهایی که نشان میدهد هرکدام چگونه با نقشهای پیچیده و احساسی امسال درگیر شدهاند.
در حالیکه رقابت اسکار بهترین بازیگر مرد ۲۰۲۶ یکی از شلوغترین و نزدیکترین رقابتهای سال است، Gold Derby مجموعهای از ۱۲ گفتوگوی مهم با مدعیان اصلی را منتشر کرده است؛ بازیگرانی که هرکدام درباره تجربههای شخصی، چالشهای نقش و لحظههای تعیینکننده کارشان صحبت کردهاند .
لئوناردو دی کاپریو درباره همکاریاش با بنیسیو دلتورو در (One Battle After Another) میگوید از همان روز اول «اعتماد و شراکت» میانشان شکل گرفت و «مشخصبودن شخصیت» دل تورو باعث شد او نیز در نقش خود آزادتر شود.
ایثن هاک که برای (Blue Moon) نامزد شده، فیلمنامه را «بسیار ارزشمند» توصیف میکند و میگوید هر شب با خواندن دیالوگها «با خنده» به خواب میرفته است.
جوئل اجرتون از تأثیر عمیق فیلم (Train Dreams) بر نگاهش به زندگی میگوید: اینکه میخواهد «حضور بیشتری» در لحظه داشته باشد و روابط مهم زندگیاش را جدیتر بگیرد.
دواین جانسون در (The Smashing Machine) نقش متفاوتی بازی کرده و میگوید این فیلم برایش «چالشی برای عبور از مرزهای شخصی» بوده است؛ صدایی درونی که به او میگفت: «اگر میترسی، پس انجامش بده.»
جرمی آلن وایت در نقش بروس اسپرینگستین در (Deliver Me From Nowhere) از «مسئولیت سنگین» بازیکردن چهرهای افسانهای میگوید و اینکه شنیدن «برووووس!» از طرفداران برایش نشانه پذیرش بوده است.
جورج کلونی در (Jay Kelly) از تجربه دیدن مونتاژی از لحظات واقعی زندگی حرفهایاش روی پرده میگوید؛ لحظهای که «احساسی و غافلگیرکننده» بوده است.
لی بیونگ-هون (No Other Choice) میگوید چون در «۹۰ درصد فیلم» حضور دارد، توانسته «دلش را تماموکمال» در نقش بگذارد و میان «بهشت و جهنم احساسی» حرکت کند.
برندن فریزر (Rental Family) این فیلم را «نامه عاشقانهای به تنهایی» مینامد و از تجربه شخصیاش درباره یادگیری «درخواست کمک» میگوید.
این مجموعه گفتوگوها تصویری روشن از تنوع نقشها، عمق احساسی و چالشهای بازیگری در فصل جوایز ۲۰۲۶ ارائه میدهد.
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0