رابطه میان اندازه آلت تناسلی و خودرو اسپرت
جامعه ورزشی آفتاب نو: بر اساس نظر دانشمندان، برخی مردان واقعاً به دلیل نگرانی از کوچک بودن آلت تناسلی خود، خودروهای اسپرت و سریع میرانند. گفته میشود مردانی که از کافی نبودن «اندازه» آلت خود میترسند، ممکن است به دنبال راههای دیگری برای اثبات مردانگیشان باشند. مطالعات صورت گرفته روی ۷۶۳ مرد نشان میدهد که
بر اساس نظر دانشمندان، برخی مردان واقعاً به دلیل نگرانی از کوچک بودن آلت تناسلی خود، خودروهای اسپرت و سریع میرانند. گفته میشود مردانی که از کافی نبودن «اندازه» آلت خود میترسند، ممکن است به دنبال راههای دیگری برای اثبات مردانگیشان باشند.

مطالعات صورت گرفته روی ۷۶۳ مرد نشان میدهد که سطح پایین اعتمادبهنفس آنها با اندازه آلت تناسلیشان مرتبط است و «وسواس» آنها میتواند تأثیر قابل توجهی بر زندگیشان داشته باشد. این در حالی است که نظرسنجیها نشان میدهد بیشتر زنان چندان نگران اندازه آلت تناسلی مردان نیستند. دکتر سیندی هارمون-جونز از دانشگاه وسترن سیدنی استرالیا میگوید:
نتایج با باور رایج همخوانی دارد؛ مردی که نگران کوچک بودن آلتش است، اشاید به دنبال نشانههای دیگری از مردانگی باشد، مانند داشتن یک خودروی اسپرت قدرتمند.
او اضافه میکند مردانی که به دنبال داشتن آلت بزرگ هستند، «تحت تأثیر ناامنی در ایفای نقش مردانه» قرار دارند.

سازمان خدمات سلامت بریتانیا (NHS) میگوید اندازه متوسط آلت تناسلی در حالت عادی حدود ۶ تا ۱۰ سانتیمتر و در حالت نعوظ ۱۲ تا ۱۷ سانتیمتر است. یک مطالعه در سال ۲۰۲۳ نشان داد مردانی که فریب میخورند و تصور میکنند که آلت کوچکی دارد، احتمالاً به داشتن یک خودروی لوکس یا اسپرت متمایل میشوند.
آیا اندازه انگشت می تواند معیار مناسبی برای تعیین طول آلت تناسلی مردان باشد؟
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0