https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :166786
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۱۰
27 بازدید

تعداد زیادی از دانشجویان در سراسر جهان پلاکارد‌هایی را در دست دارند و خواهان پایان یافتن خشونت در نوار غزه هستند. از ایالات متحده تا فرانسه و استرالیا، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تبدیل به بخشی از تظاهرات حامی فلسطین شده اند؛ تظاهراتی که دانشجویان دانشگاه کلمبیا آن را آغاز کرده اند.     در حال حاضر، […]

تعداد زیادی از دانشجویان در سراسر جهان پلاکارد‌هایی را در دست دارند و خواهان پایان یافتن خشونت در نوار غزه هستند. از ایالات متحده تا فرانسه و استرالیا، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف تبدیل به بخشی از تظاهرات حامی فلسطین شده اند؛ تظاهراتی که دانشجویان دانشگاه کلمبیا آن را آغاز کرده اند.

 

این دختر نماد اعتراض برای فلسطین در آمریکا شده است

 

در حال حاضر، بیش از ۲۰ دانشگاه در آمریکا علیه حملات اسرائیل به غزه تظاهرات می‌کنند و تصاویر این اعتراضات در رسانه‌های دنیا پر بازتاب شده است.

 

در این میان عکسی از یک دختر در تجمع حامیان فلسطین در آمریکا توجه‌برانگیز شده است. این دختر نماد اعتراض برای فلسطین در آمریکا شده است.

 

خبرفوری

+

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn