https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173489
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
207 بازدید

مدونا در آخرین اجرا از تور جهانی خود تحت عنوان «جشن» در ریودوژانیروی برزیل، شاهد حضور ۱.۶ میلیون نفر بود. مدونا که در طول دهه ها فعالیت هنری خود لقب ملکه پاپ را از آن خود کرده، شب گذشته یکبار دیگر نشان داد که چرا شایسته این عنوان است. در کنسرت افسانه ای او در […]

مدونا در آخرین اجرا از تور جهانی خود تحت عنوان «جشن» در ریودوژانیروی برزیل، شاهد حضور ۱.۶ میلیون نفر بود. مدونا که در طول دهه ها فعالیت هنری خود لقب ملکه پاپ را از آن خود کرده، شب گذشته یکبار دیگر نشان داد که چرا شایسته این عنوان است. در کنسرت افسانه ای او در ساحل کوپاکابانای ریو، ۱.۶ میلیون نفر در جشن و پایکوبی‌های رایگان مرتبط با این کنسرت حاضر شده بودند و رکورد حضور تماشاگر در کنسرت های زنده او شکسته شد.

این ستاره ۶۵ ساله پاپ که در دهه های گذشته همواره با لباس ها و حرکات جنجالی اش به شهرت رسیده بود، در این کنسرت نیز به رقص و آواز پرداخت.

جمعیت انبوهی که برای تماشای اختتامیه تور جهانی او گرد هم آمده بودند، معادل ۴ تا ۵ برابر جمعیت برخی کشورهای کوچک از جمله ایسلند و باربادوس بودند.

مدونا با 1.6 میلیون نفر رکورد بیشترین تماشاگر در کنسرت‌های زنده‌اش را شکست

ساحل کوپاکابانا در این شب به پیست رقص بزرگی تبدیل شده بود و هواداران مدونا با لباس ها و آرایش های متنوع، شبیه به این ستاره پرآوازه، به رقص و پایکوبی مشغول بودند.

مدونا در جریان این کنسرت گفت: «اینجا زیباترین مکان دنیاست. این جا یک مکان جادویی است.»

مدونا با 1.6 میلیون نفر رکورد بیشترین تماشاگر در کنسرت‌های زنده‌اش را شکست

این ستاره ۶۵ ساله در این شب بیاد ماندنی، چندین لباس جنجالی از جمله پیراهن تیم ملی فوتبال برزیل را به تن کرد.

حضور ۱.۶ میلیون نفری جمعیت در این کنسرت، رکورد قبلی مدونا مربوط به سال ۱۹۸۷ در پاریس را که ۱۳۰ هزار نفر بودند، با اختلاف بسیار زیادی پشت سر گذاشت.

مدونا با 1.6 میلیون نفر رکورد بیشترین تماشاگر در کنسرت‌های زنده‌اش را شکست

جمعیت پرشمار مردم نه فقط در محوطه کنسرت، بلکه در آپارتمان‌های شخصی، هتل‌ها، قایق‌های موتوری، کشتی‌های بادبانی و همینطور روی شن‌ها در ساحل ریودوژانیرو حاضر شده بودند و در تمام شب به رقص پرداختند.

مدونا با 1.6 میلیون نفر رکورد بیشترین تماشاگر در کنسرت‌های زنده‌اش را شکست

مقامات محلی ۱۸ دکل بلندگو را با فاصله در ساحل قرار داده بودند تا صدای مدونا به تمامی نقاط حضور مردم برسد.

وب‌سایت رسمی مدونا کنسرت برزیل او را «بزرگترین نمایش در چهار دهه فعالیت حرفه‌ای او» خوانده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn