https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173665
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
9 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در حوزه ترانزیت، با تلاش فراوان همکاران عزیزمان و فعالین این حوزه، در سال گذشته رشد ۵۸ درصدی را به ثمر رساندیم.  وی ادامه داد: این رشد بی‌نظیر، نشان از توانمندی و عزم ملت بزرگ ایران در توسعه بخش ترانزیت دارد. همچنین، با […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در حوزه ترانزیت، با تلاش فراوان همکاران عزیزمان و فعالین این حوزه، در سال گذشته رشد ۵۸ درصدی را به ثمر رساندیم. 

وی ادامه داد: این رشد بی‌نظیر، نشان از توانمندی و عزم ملت بزرگ ایران در توسعه بخش ترانزیت دارد. همچنین، با افتخار اعلام می‌کنم که نسبت به ماه فروردین نیز، رشد بیش از ۴۵ درصدی را به ثمر رساندیم که این رقم نشان از پیشرفت پایدار و مستمر در این حوزه است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: توسعه بخشی راه ها در روستاها یکی از اولویت های ما به شمار می رود و تا به امروز گام های خوبی نیز برداشته شده است. در راستای رسیدن به اهداف، ما به کمک تمامی ارگان ها و گروه ها، از جمله گروه های مردمی و جهادی نیازمند هستیم. در سال گذشته و با یاری سایر گروه ها، ۷۲۵ نقطه حادثه خیز راه های مواصلاتی را رفع کردیم.

بذرپاش خاطرنشان کرد: با وجود تمام سختی ها در طول این مسیر، ناملایمتی های بسیاری هم مشاهده شد که ما را متعجب کرد. در خصوص مسائل مربوط به مسکن در روستاها، فعالیت های روی زمین مانده وجود دارد که باید اقدامات لازم برای حل آن صورت گیرد. ما برای حل این قبیل موضوعات تسهیلاتی نیز درنظر گرفتیم.

بذرپاش اضافه کرد: ۲۴۰ هزار مسکن مهر به دولت سیزدهم به ارث رسید که این عدد بیانگر آن است که ما با چه چالشی مواجه بودیم. در واقع، آورده ای از سوی متقاضی در کار نبود و بنابر تعهد دولت قبل، ما باید واحدها را تحویل مردم می دادیم که بخشی از این امر را به سرانجام رساندیم. یکی از بزرگ ترین پروژه های عمرانی در دست وزارتخانه است و ما خود را متعهد به انجام آن می دانیم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در بخش ساخت و ساز واحدهای مسکونی و تامین زمین، برنامه ریزی های لازم را لحاظ کردیم و به نتیجه های خوبی نزدیک شدیم. رشد ۱۴ درصدی در تولید مسکن را ثبت کردیم و این اتفاق در دولت سیزدهم رخ داده است.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn