https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173680
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
69 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: استقلال در حالی آماده تقابل با ذوب آهن در ورزشگاه آزادی می‌شد که برخی از مدیران این باشگاه یکشنبه شب در هتل محل اقامت آبی پوشان حاضر شده و با بازیکنان جلسه‌ای را برگزار کردند. از قرار معلوم آپشن‌های قرارداد بازیکنان استقلال در این فصل و البته آپشن‌هایی که برای فصل […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

استقلال در حالی آماده تقابل با ذوب آهن در ورزشگاه آزادی می‌شد که برخی از مدیران این باشگاه یکشنبه شب در هتل محل اقامت آبی پوشان حاضر شده و با بازیکنان جلسه‌ای را برگزار کردند.

از قرار معلوم آپشن‌های قرارداد بازیکنان استقلال در این فصل و البته آپشن‌هایی که برای فصل آینده در قرارداد نفراتی که داخل مجموعه آبی باقی خواهند ماند، از جمله موضوعاتی بود که میان استقلالی‌ها و مدیران مورد بحث قرار گرفت و قاعدتا بخش وسیعی از آن محرمانه می‌ماند.

با توجه به اینکه جواد نکونام صراحتاً اعلام کرد از هفته آینده بحث تمدید قرارداد بازیکنان استقلال در دستور کار قرار می‌گیرد، طبیعی به نظر می‌رسد که چنین اقدامات و مذاکراتی از همین حالا آغاز شود.

بیشتر بخوانید: نگرانی استقلالی‌ها از برنامه‌ریزی مسابقات/ چرا پرسپولیس دو هفته زودتر از استقلال به میدان می‌رود؟

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn