https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173737
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
5 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه بی‌انگیزگی بازیکنان تیمش قابل باور نیست، گفت: ممکن است از بازی‌های بعدی تصمیم دیگری بگیریم و با بازیکنان جوان به کار خود ادامه دهیم. به گزارش آفتاب نو،رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک که با شکست […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه بی‌انگیزگی بازیکنان تیمش قابل باور نیست، گفت: ممکن است از بازی‌های بعدی تصمیم دیگری بگیریم و با بازیکنان جوان به کار خود ادامه دهیم.

به گزارش آفتاب نو،رضا عنایتی در نشست خبری پس از دیدار مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک که با شکست یک بر صفر تیمش در ورزشگاه پاس قوامین به پایان رسید، اظهار کرد: به تیم خوب آلومینیوم اراک تبریک می‌گویم که توانستند این سه امتیاز را کسب کنند. بازی پر موقعیتی نبود و دو تیم موقعیت چندانی نداشتند و به یکدیگر فرصت گلزنی ندادند، در مجموع بازی خوبی را شاهد نبودیم و مشخص بود که روی اتفاقات گلی به ثمر خواهد رسید و تیم اراک روی ضربه کرنر و تک موقعیت به گل رسید.

وی افزود: در این بازی کم حوصله بودیم و تیمی نبودیم که با انگیزه بالا به میدان برویم. نمی‌دانیم این بی‌انگیزگی از کجا می‌آید و ممکن است در بازی‌های بعدی فکر دیگری بکنیم و با بازیکنان جوان کار خود را ادامه دهیم و نمی‌توانم این همه بی انگیزگی را باور کنیم چرا که به امتیازات این بازی احتیاج داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با تاکید بر اینکه این باخت بر گردن او است و بازیکن باید استراحت و برنامه‌ریزی کنند، خاطرنشان کرد: باید با کادر فنی مشورت کنیم تا انگیزه را به تیم برگردانیم و شرایط را بهتر کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

عنایتی در مورد استفاده از دیناروند به جای ناصری در دروازه تیمش، گفت: نسبت به تمرین و شرایط بازیکنان تصمیم می‌گیریم و دیناروند در جام حذفی حذفی فوق‌العاده بود و باید بدانیم که ناصری دروازه‌بان باکیفیت و از بهترین‌های ایران  است، این تصمیم کادر فنی بود.

وی در مورد اینکه تیمش در منطقه خطر قرار دارد، بیان کرد: بله، تعجب من هم از همین است چون شرایط تیم ما نرمال نیست و جای تعجب دارد.

سرمربی تیم فوتبال افزود: هر بازی هفت، هشت موقعیت داشتیم و این بازی هیچ موقعیتی خلق نکردیم و البته موقعیتی هم به حریف ندادیم و شاید بارندگی و شرایط زمین هم بی‌تاثیر نبود.

عنایتی در مورد بازی سرنوشت‌ساز استقلال و پیکان، گفت: اجازه بدهید به آن بازی برسیم و در مورد این بازی همان آینده صحبت کنیم، فقط امیدواریم حق به حقدار برسد.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn