https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173993
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۳۰
9 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در حوزه شهری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت. وی با بیان اینکه متهم و همدست وی پیش از حضور ماموران از […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد چاقوکشی در حوزه شهری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم و همدست وی پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های بعمل آمده توسط رئیس کلانتری۱۱این شهرستان، عاملین چاقوکشی، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دو ساعت پس از ارتکاب جرم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: متهمین در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات مالی اعلام کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است،گفت: ما اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهیم داد و با افراد خاطی بدون اغماض با شدت برابر قانون، برخورد خواهد شد.

+

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn