کد خبر : 183028
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 10:03

جهانبخش: در آستانه انتقال به آیندهوون بودم

جهانبخش: در آستانه انتقال به آیندهوون بودم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی فاینورد که در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد، در گفت‌وگو با پادکست «Kein Geloel» درباره پیوستن خود به فاینورد در تابستان سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: چند ماه قبل از اینکه به فاینورد بیایم، آرنه اسلوت (سرمربی فعلی فاینورد) تماس گرفت. او

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی فاینورد که در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد، در گفت‌وگو با پادکست «Kein Geloel» درباره پیوستن خود به فاینورد در تابستان سال ۲۰۲۱ اظهار داشت: چند ماه قبل از اینکه به فاینورد بیایم، آرنه اسلوت (سرمربی فعلی فاینورد) تماس گرفت. او به من گفت که از آلکمار اخراج شده و به من توضیح داد که چه برنامه‌ای برای فاینورد دارد.

وی در مورد صحبت‌هایی که سرمربی فاینورد برای متقاعد کردن او داشت، تصریح کرد: اسلوت به من نشان داد که در رده‌های بالایی جدول خواهیم بود و من هم می‌توانم دقایق زیادی بازی کنم. من همیشه فاینورد را به‌خاطر هواداران و ورزشگاهش دوست دارم. با این حال آنها سال خوبی را پشت سر نگذاشته بودند. زمانی که برنامه‌های اسلوت برای فاینورد را شنیدم، به آن علاقه‌مند شدم.

بازیکن تیم ملی کشورمان با اشاره به اینکه در تابستان سال ۲۰۲۰ با پیشنهاد قهرمان ۲۵ دوره اردویژه مواجه شده بود، گفت: افراد زیادی نمی‌دانند، اما همان زمان در آستانه انتقال به تیم پی‌اس‌وی آیندهوون بودم. صحبت‌هایی با جان دی‌یونگ (مدیر فنی وقت پی‌اس‌وی آیندهوون) داشتم، اما آنها ابتدا باید بازیکنانی را به فروش می‌رساندند تا بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرند.

جهانبخش در ۱۰۵ مسابقه‌ای که برای تیم فاینورد به میدان رفته، ۱۷ بار موفق به گلزنی شده و ۱۶ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn