تبلیغات پرسروصدا اما کماثر/ چرا کمپینها برند نمیسازند؟
جامعه ورزشی آفتاب نو: در این گزارش، به بررسی مسائل روز صنعت تبلیغات از جمله سرعت تغییرات دیجیتال و رفتار نسل زد، اهمیت محتوای ویدئویی و ترندهای کوتاهمدت، محدودیتهای ساختاری و تصمیمگیری ریسک گریز و ظرفیت بالای تولید محتوا در ایران و نیاز به استراتژی چندلایه برای ایجاد برند پایدار پرداختیم. منبع خبر مسئولیت این

در این گزارش، به بررسی مسائل روز صنعت تبلیغات از جمله سرعت تغییرات دیجیتال و رفتار نسل زد، اهمیت محتوای ویدئویی و ترندهای کوتاهمدت، محدودیتهای ساختاری و تصمیمگیری ریسک گریز و ظرفیت بالای تولید محتوا در ایران و نیاز به استراتژی چندلایه برای ایجاد برند پایدار پرداختیم.
منبع خبر
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
پنجره اخبار
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰