https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :169652
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۵۱
25 بازدید

رییس صداوسیما چند روز پیش قول داد که کیفیت پخش بازی‌های لیگ برتر بهتر خواهد شد تا علاقه‌مندان به فوتبال بابت این خبر خوشحال شوند. اما در دیدار پرسپولیس و سپاهان کیفیت پخش دیدار پایین بود و صدای کاربران فضای مجازی را در آورد‌. بعضی صفحات فوتبالی به شوخی ادعا کردند که صداوسیما دوربین‌های اچ‌دی […]

رییس صداوسیما چند روز پیش قول داد که کیفیت پخش بازی‌های لیگ برتر بهتر خواهد شد تا علاقه‌مندان به فوتبال بابت این خبر خوشحال شوند. اما در دیدار پرسپولیس و سپاهان کیفیت پخش دیدار پایین بود و صدای کاربران فضای مجازی را در آورد‌. بعضی صفحات فوتبالی به شوخی ادعا کردند که صداوسیما دوربین‌های اچ‌دی ورزشگاه آزادی را به شهرستان‌ها فرستاده است.

 

برخی کاربران به کیفیت تصاویر بازی پرسپولیس و سپاهان واکنش نشان دادند.

 

صداوسیما، امشب توی ذوق فوتبال‌دوستان زد

 

علی در این خصوص نوشت: از وقتی رئیس صدا سیما گفت قراره بازی ها با کیفیت اچ‌دی پخش بشه، همون پخش اچ‌دی هم به اس‌دی تبدیل شد!

 

رضا هم اینگونه واکنش نشان داده: فکر کنم دوربین های تهران رو بردن شهرستان ها مال اونارو آوردن تهران اینقد که کیفیت مزخرفه!

 

برترین ها

+

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn